বুধবাৰে পুৱা ১১:৫৫ বজাত এখন কলকাতা মেট্ৰ’ ৰে’লে হুগলী নদী পাৰ হৈ যায়। হাওৰা ময়দানৰ পৰা এস্প্লেনেডলৈ যোৱা পানীৰ তলৰ সুৰংগটোত অহা সাত মাহৰ বাবে পৰীক্ষামূলকভাৱে ৰেল যাত্ৰা কৰা হ’ব। ইয়াৰ পিছত এই পথত পুনৰ স্বাভাৱিক সেৱা আৰম্ভ হ’ব।এই মেট্ৰ’ লাইনৰ মাটিৰ তলৰ দৈৰ্ঘ্য ৪.৮ কিলোমিটাৰ। ই ৩৩ মিটাৰ (১০৮ ফুট) তলত। এইটো ভাৰতৰ আটাইতকৈ গভীৰ মেট্ৰ’ ষ্টেচন। মেট্ৰ' ৰেল ৪৫ ছেকেণ্ডত হুগলী নদী পাৰ হয়। নদীত ৫২০ মিটাৰ দৈৰ্ঘ্যৰ এই সুৰংগটো। এই সুৰংগটো জলপৃষ্ঠৰ পৰা ৩২ মিটাৰ তলত।
এই ছেগমেণ্টৰ বাণিজ্যিক সেৱা এই বছৰৰ পৰা আৰম্ভ হোৱাৰ সম্ভাৱনা আছে। মেট্ৰ’ ৰে’লৱেৰ অধ্যক্ষ পি উদয়া কুমাৰ ৰেড্ডী, এম ডি এইচ.এন. জয়ছোৱালৰ লগতে অন্যান্য জ্যেষ্ঠ বিষয়াসকলে অংশগ্ৰহণ কৰে। ৰেড্ডীয়ে ৰেল আহি পোৱাৰ পিছত হাওৰা ষ্টেচনত পূজা আগবঢ়াই। পূজাৰ পিছত MR-613 হাওৰা ময়দান ষ্টেচনলৈ স্থানান্তৰ কৰা হয়। এই অভিযান্ত্ৰিক আশ্চৰ্য্য সম্ভৱ হৈছিল KMRCLৰ কৰ্মচাৰী, অভিযন্তাৰ কঠোৰ পৰিশ্ৰম আৰু তত্বাৱধানত। ইয়াক বাস্তৱায়িত হোৱা দেখি সকলোৱে আনন্দিত হৈছিল।
মেট্ৰ' ৰেলৱেৰ CPRO কৌশিক মিত্ৰই কয়... "বহু বাধা অতিক্ৰম কৰি আমি হুগলী নদীৰ তলত ৰে'লখন চলাবলৈ সক্ষম হ'লোঁ। মেট্ৰ' ৰে'লৱেৰ বাবে এইটো এক ঐতিহাসিক মুহূৰ্ত।" কৌশিক মিত্ৰই কয় যে কলকাতাৰ উপকণ্ঠ অঞ্চলৰ জনসাধাৰণক আধুনিক পৰিবহণ ব্যৱস্থা প্ৰদানৰ বাবে এয়া এক বৈপ্লৱিক পদক্ষেপ। তেওঁ কয় যে এইটো সঁচাকৈয়ে ভাৰতীয় ৰে’লৱে বংগবাসীক দিয়া নৱবৰ্ষৰ বিশেষ উপহাৰ।