টাটা IPL ২০২৩ৰ অফিচিয়েল ডিজিটেল ষ্ট্ৰীমিং পাৰ্টনাৰ Jio চিনেমাৰ আৰম্ভণি সপ্তাহটো এক সুন্দৰ আছিল। এই বৰ্ষৰ বাবে ২৩ জন পৃষ্ঠপোষকে (Sponsors) Jio চিনেমাৰ প্লেটফৰ্মত বিজ্ঞাপনৰ বাবে স্বাক্ষৰ কৰিছে। ভাৰতত ডিজিটেল ষ্ট্ৰীমিংৰ যিকোনো অনুষ্ঠানতকৈ TATA IPL ২০২৩ ৰ বাবে Jio চিনেমাৰ দ্বাৰা স্বাক্ষৰিত বিজ্ঞাপনদাতা আৰু পৃষ্ঠপোষকৰ সংখ্যা যথেষ্ট বেছি।
টাটা IPL ২০২৩ৰ ডিজিটেল ষ্ট্ৰীমিংৰ বাবে Jio চিনেমাৰ পৃষ্ঠপোষকসকলৰ ভিতৰত আছে (সহ-উপস্থাপন পৃষ্ঠপোষক) Dream11, (সহ-ক্ষমতাসম্পন্ন) Jio মাৰ্ট, ফোন পে, (সহযোগী পৃষ্ঠপোষক) এপ্পি ফিজ , ET money, কাষ্ট্ৰল, TVS, অৰিঅ', bingo, ষ্টিং, Ajio, Haier, RuPay, লুইচ ফিলিপ জিনছ, আমাজন, ৰেপিডো, আল্ট্ৰা টেক চিমেণ্ট, পুমা, কমলা পাচান্দ, কিংফিছাৰ পাৱাৰ চডা, জিন্দাল পেন্থাৰ টিএমটি ৰেবাৰ আৰু ইনডিউ।
উল্লেখ্য যে, Jio চিনেমাত ছাইন আপ কৰা বিজ্ঞাপনদাতাৰ সংখ্যাই এক নতুন অভিলেখ গঢ়িছে। দৰ্শকসকলে ভোজপুৰী, পাঞ্জাৱী, মাৰাঠী, আৰু গুজৰাটীকে ধৰি মুঠ ১২ টা ভাষাৰ ফীড উপভোগ কৰিব পাৰিছে আৰু কেৱল মাল্টি-কেম, 4K, হাইপ মোডৰ দৰে ডিজিটেল সুবিধাৰ লগতে ডিজিটেল বেণ্ডৱাগনত যোগদান কৰা ব্ৰেণ্ডবোৰৰ তালিকা অধিক বৃদ্ধি হোৱাৰ সম্ভাৱনা আছে। Jio চিনেমাত IPLৰ প্ৰতিখন খেলত প্ৰতিজন দৰ্শকে গড় সময় ৫৭ মিনিট অতিবাহিত কৰিছে। Jio চিনেমাত প্ৰতিখন খেলত প্ৰতিজন দৰ্শকে অতিবাহিত কৰা সময় বিগত ছিজনৰ প্ৰথম সপ্তাহান্তৰ তুলনাত ৬০ শতাংশতকৈও অধিক বৃদ্ধি পাইছে। Jio চিনেমাই ১৪৭ কোটিৰো অধিক ভিডিঅ' দৰ্শন লাভ কৰিছে যিয়ে ডিজিটেলত IPLৰ সৰ্বাধিক আৰম্ভণি সপ্তাহান্তৰ ভিডিঅ' দৰ্শনৰ ৰেকৰ্ড গঢ়িছে।
ভাৰতৰ সকলো দৰ্শকৰ বাবে Jio চিনেমাৰ টাটা IPL ২০২৩ৰ বিনামূলীয়া ষ্ট্ৰীমিংৰ ফলত প্ৰথম সপ্তাহত অভিলেখ ভংগ কৰা দৰ্শনৰ সংখ্যা ৩৭৫ কোটিতকৈ অধিক হৈছে।
Viacom18 ৰ ক্ৰীড়া মুখ্য কাৰ্যবাহী বিষয়া অনিল জয়ৰাজে কয় যে, ‘‘আমি যি স্থিৰতাৰে এই সংখ্যাবোৰ প্ৰদান কৰি আছো সেয়া ভাৰতত ক্ৰীড়া দৰ্শনৰ দৃষ্টান্তমূলক পৰিৱৰ্তনৰ প্ৰমাণ। আমাৰ পৃষ্ঠপোষক আৰু বিজ্ঞাপনদাতাসকলে ডিজিটেলৰ জৰিয়তে Jio চিনেমাত বিনিয়োগৰ ওপৰত বিতৰণ আৰু লাভৰ বিষয়ে নিশ্চিত, তেওঁলোকৰ নিৰাপত্তা আছে যিটো তেওঁলোকে কেৱল উত্তৰাধিকাৰী সেৱাৰ বিপৰীতে প্ৰদান কৰা প্ৰকৃত প্ৰভাৱৰ বাবে পৰিশোধ কৰি আছে।" তেওঁ লগতে কয় যে, ‘‘Jio চিনেমাৰ বিজ্ঞাপনৰ উপৰিও ব্ৰেণ্ডবোৰে টিভি বিজ্ঞাপনতকৈ অধিক নিখুঁততা, ব্যয়-কাৰ্যকৰীতা আৰু নমনীয়তা প্ৰদান কৰে যাৰ বাবে আমি নিশ্চিত যে আমাৰ ওচৰত অধিক সংখ্যক বিজ্ঞাপনদাতাই তেওঁলোকৰ বিনিয়োগ আৰু বাজেট ডিজিটেলৰ ফালে স্থানান্তৰ কৰিব।’’
এম এছ ধোনীৰ চেন্নাই চুপাৰ কিংছ আৰু হাৰ্দিক পাণ্ডিয়াৰ গুজৰাট টাইটানছৰ মাজত এই বৰ্ষৰ ছিজন সংঘৰ্ষৰ সৈতে IPLৰ খেল প্ৰদৰ্শনৰ ডিজিটেল প্লেটফৰ্ম হিচাপে Jio চিনেমাই আৰম্ভণি কৰিছে। ইয়াৰ উপৰিও, Jio চিনেমাই ২.৫ কোটিতকৈ অধিক ডাউনলোড পঞ্জীয়ন কৰিছে, যি হৈছে এটা দিনত সৰ্বাধিক ইনষ্টল কৰা এপৰ বাবে এক অভিলেখ।
এই সপ্তাহান্তত Jio চিনেমাৰ বিস্তৃত অনুৰাগী-কেন্দ্ৰিক সুবিধাৰ বাবে ১০ কোটিতকৈ অধিক নতুন দৰ্শক আৰু ৫ কোটিতকৈ অধিক নতুন এপ ডাউনলোড হৈছে। অনুৰাগীসকলে 4K ফীড, ১২ টা ভাষাৰ কভাৰেজ, ১৬ টা অনন্য ফীড, হাইপ মোড, আৰু মাল্টি-কেম ছেটআপৰ দৰে অনন্য সুবিধাবোৰ লাভ কৰিছে।
অনুৰাগীসকলক ব্যস্ত ৰাখিবলৈ আৰু তেওঁলোকৰ অভিজ্ঞতা অধিক বৃদ্ধি কৰাৰ প্ৰচেষ্টাত, Jio চিনেমাই এক নতুন প্ৰতিযোগিতা ‘জীটো ধন ধনা ধন’ ঘোষণা কৰে যিয়ে সকলোকে প্ৰতিখন মেচত এখন গাড়ী জিকাৰ সুযোগ দিয়ে। ৮ এপ্ৰিলত প্ৰৱৰ্তন কৰা, Jio চিনেমাই শনিবাৰে ৰাজস্থান ৰয়েলছ বনাম দিল্লী কেপিটেলছ আৰু মুম্বাই ইণ্ডিয়ানছ বনাম চেন্নাই চুপাৰ কিংছৰ মাজত প্ৰথম দুখন খেলত প্ৰতিযোগিতাখনত ১.৫ কোটিৰো অধিক নাটক ৰেকৰ্ড কৰিছিল।
IPLৰ ৰেকৰ্ড-ব্ৰেকিং ভিডিঅ’ দৰ্শনৰ নম্বৰবোৰ ৫০০ৰো অধিক OEM আৰু CTV প্লেটফৰ্মৰ সৈতে অনুকূলিত ডিভাইচ একত্ৰীকৰণ অংশীদাৰীত্বৰ দ্বাৰা সমৰ্থিত। ইয়াৰ ভিতৰত Jio STB, এপল টিভি, আমাজন ফায়াৰষ্টিক, ৱানপ্লাছ টিভি, চনি, চেমচাং, এলজি, আৰু জিয়াওমি, অন্যান্য আছে। ইয়াৰোপৰিও, চিটিভি দৰ্শকে Jio চিনেমাৰ জৰিয়তে প্ৰথমবাৰৰ বাবে 4Kত বিশ্বৰ আটাইতকৈ বিখ্যাত ক্ৰিকেট লীগ চোৱা অব্যাহত ৰাখিছে।
ডিফেণ্ডিং চেম্পিয়ন গুজৰাট টাইটানছ, পাঁচবাৰৰ চেম্পিয়ন মুম্বাই ইণ্ডিয়ানছ, ৰয়েল চেলেঞ্জাৰ্ছ বাংগালোৰ আৰু দিল্লী কেপিটেলছে ২০২৩ সংস্কৰণৰ আগভাগত Jio চিনেমাৰ সৈতে একচেটিয়া অংশীদাৰীত্ব ঘোষণা কৰে। বিশ্বব্যাপী ক্ৰিকেট আইকন শচীন তেণ্ডুলকাৰ, ভাৰতৰ সৰ্বাধিক প্ৰসিদ্ধ ক্ৰিকেট অধিনায়ক আৰু চাৰিবাৰৰ IPL বিজয়ী এম এছ ধোনী, বিশ্বৰ ১ নং T20 বেটছমেন সূৰ্যকুমাৰ যাদৱ আৰু ভাৰত মহিলা দলৰ উপ-অধিনায়ক স্মৃতি মান্ধানাই Jio চিনেমাৰ সৈতে হাত মিলাই তেওঁলোকৰ বিশ্বমানৰ, ডিজিটেল-প্ৰথম টাটা IPL প্ৰেজেণ্টেচন বৃদ্ধি কৰে।
দৰ্শকে Jio চিনেমা (iOS আৰু Android) ডাউনলোড কৰি তেওঁলোকৰ পছন্দৰ ক্ৰীড়া চোৱা অব্যাহত ৰাখিব পাৰে। শেহতীয়া আপডেট, বাতৰি, নম্বৰ আৰু ভিডিঅ'ৰ বাবে, অনুৰাগীসকলে sports18 আৰু Jio Cinemaৰ ফেচবুক, ইনষ্টাগ্ৰাম, টুইটাৰ, ইউটিউব আৰু পেজ অনুসৰণ কৰিব পাৰে।
Viacom18 ৰ ক্ৰীড়া মুখ্য কাৰ্যবাহী বিষয়া অনিল জয়ৰাজে কয় যে, ‘‘আমি যি স্থিৰতাৰে এই সংখ্যাবোৰ প্ৰদান কৰি আছো সেয়া ভাৰতত ক্ৰীড়া দৰ্শনৰ দৃষ্টান্তমূলক পৰিৱৰ্তনৰ প্ৰমাণ। আমাৰ পৃষ্ঠপোষক আৰু বিজ্ঞাপনদাতাসকলে ডিজিটেলৰ জৰিয়তে Jio চিনেমাত বিনিয়োগৰ ওপৰত বিতৰণ আৰু লাভৰ বিষয়ে নিশ্চিত, তেওঁলোকৰ নিৰাপত্তা আছে যিটো তেওঁলোকে কেৱল উত্তৰাধিকাৰী সেৱাৰ বিপৰীতে প্ৰদান কৰা প্ৰকৃত প্ৰভাৱৰ বাবে পৰিশোধ কৰি আছে।" তেওঁ লগতে কয় যে, ‘‘Jio চিনেমাৰ বিজ্ঞাপনৰ উপৰিও ব্ৰেণ্ডবোৰে টিভি বিজ্ঞাপনতকৈ অধিক নিখুঁততা, ব্যয়-কাৰ্যকৰীতা আৰু নমনীয়তা প্ৰদান কৰে যাৰ বাবে আমি নিশ্চিত যে আমাৰ ওচৰত অধিক সংখ্যক বিজ্ঞাপনদাতাই তেওঁলোকৰ বিনিয়োগ আৰু বাজেট ডিজিটেলৰ ফালে স্থানান্তৰ কৰিব।’’
এম এছ ধোনীৰ চেন্নাই চুপাৰ কিংছ আৰু হাৰ্দিক পাণ্ডিয়াৰ গুজৰাট টাইটানছৰ মাজত এই বৰ্ষৰ ছিজন সংঘৰ্ষৰ সৈতে IPLৰ খেল প্ৰদৰ্শনৰ ডিজিটেল প্লেটফৰ্ম হিচাপে Jio চিনেমাই আৰম্ভণি কৰিছে। ইয়াৰ উপৰিও, Jio চিনেমাই ২.৫ কোটিতকৈ অধিক ডাউনলোড পঞ্জীয়ন কৰিছে, যি হৈছে এটা দিনত সৰ্বাধিক ইনষ্টল কৰা এপৰ বাবে এক অভিলেখ।
এই সপ্তাহান্তত Jio চিনেমাৰ বিস্তৃত অনুৰাগী-কেন্দ্ৰিক সুবিধাৰ বাবে ১০ কোটিতকৈ অধিক নতুন দৰ্শক আৰু ৫ কোটিতকৈ অধিক নতুন এপ ডাউনলোড হৈছে। অনুৰাগীসকলে 4K ফীড, ১২ টা ভাষাৰ কভাৰেজ, ১৬ টা অনন্য ফীড, হাইপ মোড, আৰু মাল্টি-কেম ছেটআপৰ দৰে অনন্য সুবিধাবোৰ লাভ কৰিছে।
অনুৰাগীসকলক ব্যস্ত ৰাখিবলৈ আৰু তেওঁলোকৰ অভিজ্ঞতা অধিক বৃদ্ধি কৰাৰ প্ৰচেষ্টাত, Jio চিনেমাই এক নতুন প্ৰতিযোগিতা ‘জীটো ধন ধনা ধন’ ঘোষণা কৰে যিয়ে সকলোকে প্ৰতিখন মেচত এখন গাড়ী জিকাৰ সুযোগ দিয়ে। ৮ এপ্ৰিলত প্ৰৱৰ্তন কৰা, Jio চিনেমাই শনিবাৰে ৰাজস্থান ৰয়েলছ বনাম দিল্লী কেপিটেলছ আৰু মুম্বাই ইণ্ডিয়ানছ বনাম চেন্নাই চুপাৰ কিংছৰ মাজত প্ৰথম দুখন খেলত প্ৰতিযোগিতাখনত ১.৫ কোটিৰো অধিক নাটক ৰেকৰ্ড কৰিছিল।
IPLৰ ৰেকৰ্ড-ব্ৰেকিং ভিডিঅ’ দৰ্শনৰ নম্বৰবোৰ ৫০০ৰো অধিক OEM আৰু CTV প্লেটফৰ্মৰ সৈতে অনুকূলিত ডিভাইচ একত্ৰীকৰণ অংশীদাৰীত্বৰ দ্বাৰা সমৰ্থিত। ইয়াৰ ভিতৰত Jio STB, এপল টিভি, আমাজন ফায়াৰষ্টিক, ৱানপ্লাছ টিভি, চনি, চেমচাং, এলজি, আৰু জিয়াওমি, অন্যান্য আছে। ইয়াৰোপৰিও, চিটিভি দৰ্শকে Jio চিনেমাৰ জৰিয়তে প্ৰথমবাৰৰ বাবে 4Kত বিশ্বৰ আটাইতকৈ বিখ্যাত ক্ৰিকেট লীগ চোৱা অব্যাহত ৰাখিছে।
ডিফেণ্ডিং চেম্পিয়ন গুজৰাট টাইটানছ, পাঁচবাৰৰ চেম্পিয়ন মুম্বাই ইণ্ডিয়ানছ, ৰয়েল চেলেঞ্জাৰ্ছ বাংগালোৰ আৰু দিল্লী কেপিটেলছে ২০২৩ সংস্কৰণৰ আগভাগত Jio চিনেমাৰ সৈতে একচেটিয়া অংশীদাৰীত্ব ঘোষণা কৰে। বিশ্বব্যাপী ক্ৰিকেট আইকন শচীন তেণ্ডুলকাৰ, ভাৰতৰ সৰ্বাধিক প্ৰসিদ্ধ ক্ৰিকেট অধিনায়ক আৰু চাৰিবাৰৰ IPL বিজয়ী এম এছ ধোনী, বিশ্বৰ ১ নং T20 বেটছমেন সূৰ্যকুমাৰ যাদৱ আৰু ভাৰত মহিলা দলৰ উপ-অধিনায়ক স্মৃতি মান্ধানাই Jio চিনেমাৰ সৈতে হাত মিলাই তেওঁলোকৰ বিশ্বমানৰ, ডিজিটেল-প্ৰথম টাটা IPL প্ৰেজেণ্টেচন বৃদ্ধি কৰে।
দৰ্শকে Jio চিনেমা (iOS আৰু Android) ডাউনলোড কৰি তেওঁলোকৰ পছন্দৰ ক্ৰীড়া চোৱা অব্যাহত ৰাখিব পাৰে। শেহতীয়া আপডেট, বাতৰি, নম্বৰ আৰু ভিডিঅ'ৰ বাবে, অনুৰাগীসকলে sports18 আৰু Jio Cinemaৰ ফেচবুক, ইনষ্টাগ্ৰাম, টুইটাৰ, ইউটিউব আৰু পেজ অনুসৰণ কৰিব পাৰে।
Tags:
Sports